søndag den 10. oktober 2010

Din gamle mascara..

Hej til alle!  :-)
Her kommer så mit første indlæg.



I kender vel alle det, at når I har brugt den samme mascara i et stykke tid, så begynder den typisk at klumpe til sidst, når I bruger den - derfor smider I den ud og køber en ny. Men hvis I bruger en mascara med gummi-børste, så kan I sagtens bruge den til andet i fremtiden.

Så når I mener, at den mascara ikke dur til at komme på øjenvipperne længere, så tag og vask den lille "beholder" med lunkent vand og rens efter med en vatpind. Rens også gummi-børsten grundigt, men forsigtigt, så den ikke går i stykker. Derefter lader I børsten og "beholderen" tørre, I kan evt. bruge en føntørrer, og voila, nu kan I bruge den gamle mascara-børste til at skille jeres øjenvipper ad, hvis de klistrer sig sammen med den nye mascara.

- Den aflagte mascara, som jeg bruger til at skille mine øjenvipper ad med, hedder Chanel Paris Inimitable og er super god til netop dette.

Det var alt for nu :-)
Jeg håber, at I kunne bruge mit indlæg til noget!

(Billedet, der er sat ind øverst, er en vilkårlig mascara)

2 kommentarer:

  1. Hej søde!(:
    Fedt at du har oprettet en blog!
    Glæder mig til at læser dine skønheds tips, haha(:

    - Freja
    www.movofashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej smukke!
    Mange tak for dit respons. :-)
    Tjekker også lige din blog ud..

    SvarSlet